پرش لینک ها
دزدگیر اماکن بی سیم

آشنایی با مزایای دزدگیر اماکن بی سیم

با سخت شدن شرایط زندگی کنونی، ممکن است شاهد سرقت های بی شماری باشید. برای جلوگیری از دزدیده شدن اموال گران بهای خود لازم است کاری درست و فوری انجام دهید. یکی از این کار ها نصب دزدگیر های مختلف مانند دزدگیر درب و پنجره، دزدگیر حساس بر روی حرکت، دزدگیر اماکن بی سیم و غیره است.

 از آن جایی که امروزه نصب دزدگیر های مختلف تنها راه مطمئن و مقرون به صرفه برای حفاظت از خانه یا محل کار است، لازم است با انواع مختلف آن آشنا شوید و از این طریق یک نگهبان ۲۴ ساعته برای خانه خود استخدام کنید. با این تفاوت که نیازی به حقوق ماهیانه بالا و مزایای دیگر ندارد. در ادامه مطلب قصد داریم دزدگیر اماکن بی سیم را به طور دقیق برایتان معرفی کنیم تا در صورت لزوم به تهیه آن بپردازید.

آیا دزدگیر اماکن بی سیم مطمئن است؟

اگر به طور کلی بخواهیم تمام سیستم های بی سیم را در نظر بگیریم، می توان گفت که از لحاظ فنی کم تر از محصولات سیم دار قابل اعتماد هستند؛ اما از آن جایی که داستان سیستم های امنیتی اغلب از سیستم های دیگر جدا است، لازم است آن ها را به طور کاملا جداگانه بررسی کنیم و از میزان مورد اعتماد بودن آن ها آگاهی یابیم.

در پاسخ به سوال بالا لازم به ذکر است که دزدگیر اماکن بی سیم کاملا قابل اعتماد است و مزایای بسیار زیادی را در اختیار شما می گذارد. هنگامی که سارق قصد ورود به مکان مورد نظر شما را پیدا کند، مطمئن باشید که برای او قطع کردن یک دزدگیر امنیتی سیم دار بسیار ساده تر از دزدگیر امنیتی بی سیم است؛ به همین دلیل است که اغلب دزدگیر های بی سیم را جزء نمونه های مطمئن می شناسند.

مزایا و معایب دزدگیر اماکن بی سیم

مزایا

مزایا و معایب دزدگیر اماکن بی سیم

1) عدم دسترسی سارقان به سیم: یکی از راه های بسیار ساده برای ورود سارقان به منزل شما قطع کردن سیم های دزدگیر است تا با خاموش شدن آن مشکلی برای ورود پیدا نکنند، اما دزدگیر اماکن بی سیم فاقد سیم است و با باطری کار می کند. از آن جایی که به وسیله اینترنت، حسگر ها را به مرکز کنترل خود متصل می کنند، می توان اطمینان داشت که ایجاد اختلال در کارآیی آن ها چندان ساده نیست.

2) به روز رسانی مرتب: دزدگیر اماکن بی سیم به طور مرتب و بدون انجام هیچ کاری به روز رسانی می شود و کارآیی جدیدی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این ویژگی برای کسانی که مشغله زیادی دارند و فرصت به روز رسانی دزدگیر را ندارد، بسیار مناسب است. همچنین به روز رسانی مداوم، دزدگیر شما را در برابر خطرات مختلف امنیتی مقاوم می کند.

3) نصب آسان: از آن جایی که با تعداد زیادی سیم سر و کار ندارید، هیچ احتیاجی به استخدام یک نصاب حرفه ای نیز ندارید؛ بلکه به سادگی خودتان می توانید دزدگیر اماکن بی سیم را در خانه نصب کنید و از این کار نهایت لذت را ببرید.

4) اجرای سیستم دلخواه: شما عزیزان به سادگی می توانید تعداد حسگر ها و قطعات مختلف دزدگیر اماکن بی سیم را افزایش دهید و آن ها را در مناطق مختلفی که دوست دارید قرار دهید تا شاهد دزدگیر دلخواه خودتان باشید و به وسیله آن امنیت را به منزل خود هدیه دهید.

5) دسترسی از فاصله زیاد: با توجه به اینکه دزدگیر اماکن بی سیم به وسیله اینترنت و وای فای به حسگر های خود متصل می شود، شما نیز می توانید به وسیله تلفن همراه و با رایانه خود به آن متصل شوید و به سادگی دسترسی لازم را به فیلم های دزدگیر داشته باشید.

معایب

مزایا و معایب دزدگیر اماکن بی سیم

1) اتصال به شبکه اینترنت: از آن جایی که تمام اختراعات جهان مشکلات کوچکی نیز دارند، لازم است در ادامه بررسی دزدگیر اماکن بی سیم، به بیان آن ها نیز بپردازیم. همانطور که ذکر کردیم این دزدگیر ها به وسیله اینترنت قوی به ارسال هشدار ها و پیام های خود می پردازند. اگر به جایی سفر کنید که خارج از شبکه باشد و اینترنت قوی نداشته باشید، ممکن است در عملکرد آن اختلال ایجاد شود. گرچه امروزه درصد این اتفاق پایین است؛ زیرا همه جا به درستی آنتن وجود دارد و دسترسی شما حفظ می شود.

2) هک شدن سیستم: با اتصال دزدگیر اماکن بی سیم به اینترنت، درصد هک شدن آن را افزایش خواهید داد؛ اما لازم به ذکر است که هک کردن سیستم ها چندان ساده نیست و برای تمام سارقان معمولی نیز کاری غیر ممکن است.

3) اتمام باتری: با توجه به اینکه دزدگیر اماکن بی سیم به وسیله باتری کار می کند، لازم است به شارژ کردن باتری ها اهمیت زیادی بدهید تا شاهد خاموش شدن آن ها نباشید.

دزدگیر بی سیم بهتر است یا سیم دار؟

دزدگیر بی سیم بهتر است یا سیم دار؟

به طور کلی می توان گفت که در میان انواع مختلف دزدگیر های موجود در بازار، نمونه های بی سیم مانند دزدگیر اماکن بی سیم، طرفداران بیشتری دارند و بسیار مطمئن هستند؛ زیرا در شرایطی که یک سارق قصد وارد شدن به منزل شما را دارد، هر ثانیه می تواند پر اهمیت باشد. از آن جایی که تحقیقات نشان داده است که سارقان می توانند در کمتر از ۹۰ ثانیه وارد خانه شما شوند؛ در نتیجه دزدگیر های بی سیم، شما را سریع تر مطلع می کنند و احتمال رسیدن به موقع پلیس هم افزایش خواهد یافت. همچنین دزدگیر های بی سیم امکانات و مزایای بیشتری را در اختیار شما قرار خواهند داد تا با توجه به آن ها امنیت برای منزل خود به ارمغان بیاورید.

دزدگیر اماکن بی سیم چگونه کار می کند؟

ابتدا سنسور مورد نظر، حرکت یا عمل مشکوکی را شناسایی می کند و آن را به کنترل پنل سیستم ارسال خواهد کرد. در مرحله بعد، کنترل پنل هشدار را به صدا در می آورد و همچنین به ارسال پیام های هشدار نیز می پردازد. در پایان هم قسمت پشتیبانی زنگ هشدار را می شنود و خیلی سریع با صاحب خانه و در صورت نیاز با پلیس تماس حاصل خواهد کرد.