پرش لینک ها
ترانس آیفون تصویری ریموت دار چیست

ترانس آیفون تصویری ریموت دار چیست ؟

ترانس آیفون تصویری ریموت دار چیست ؟ آیفون از جمله تکنولوژی هایی بود که بعد از ورود به بازار بسیار مورد توجه قرار گرفت و به سرعت رشد کرد. بعد از ورود این تکنولوژِی جذاب دیگر نیازی نبود برای باز کردن در منزل مساحت زیادی را طی کنیم. امروزه با پیشرفت های حاصل شده در این تکنولوژی در هر کجای دنیا باشید می توانید از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی موبایل خود، آیفون منزل را کنترل کنید؛ طوری که گویی در منزل حضور دارید و شخصاً با زنگ آیفون جواب می دهید. شما می توانید شخصی را که به منزل مراجعه کرده است ببینید و حتی با او صحبت کنید. این درب باز کن های کارتی یا تصویری ریموت دار با ترانس مخصوصی کنترل می شوند.

حال سؤال اصلی این است که ترانس آیفون تصویری ریموت دار چیست و این تکنولوژِی مفید چطور کار می کند؟

برای رسیدن به جواب سؤالات خود پیرامون این موضوع تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

همه چیز دربارهٔ آیفون تصویری ریموت دار

ترانس آیفون تصویری ریموت دار چیست

در حالی که آیفون های تصویری ریموت دار دوربین های زنگ در هم هستند، محصولات نسبتاً جدیدی نیز هستند که نسبت به دوربین های امنیتی سنتی، محبوبیت بیشتری دارند. قبل از اینکه بدانیم ترانس آیفون ریموت دار چیست، بهتر است با عملکرد و جزئیات این تکنولوژی بیشتر آشنا شویم.

آیفون های تصویری یک دوربین داخلی دارند تا از خانهٔ شما در برابر سرقت و ورود افراد ناشناس محافظت کنند. آن ها معمولاً با یک باتری تغذیه می شوند یا مستقیماً به زنگ در متصل می شوند و از برق شهری استفاده می کنند. نمونه های پیشرفتهٔ آیفون تصویری این امکان را برای شما فراهم می کنند تا از راه دور، در منزل خود را به کمک گوشی  کنترل کنید و با شخص مراجعه کننده صحبت کنید.

آیفون های تصویری ریموت دار مانند دوربین ‌های امنیتی کار می ‌کنند. آن ها در طول شبانه روز از طریق حسگر های LED مادون قرمز یا نورافکن از ورودی منزل شما فیلم ‌برداری و صدا را از طریق بلندگو و میکروفون ضبط می‌ کنند. فیلم یا به صورت محلی در یک کارت micro-SD داخلی یا از راه دور، در یک سرور ابری ذخیره می شود. هنگامی که شخصی به زنگ در نزدیک می شود، دستگاه حرکت را تشخیص می دهد و به برنامهٔ تلفن همراه کاربر هشدار می دهد. این کار معمولاً از طریق اتصال Wi-Fi انجام می شود.

امروزه برخی از آیفون های تصویری امکان پشتیبان ‌گیری با تلفن همراه یا تلفن ثابت را فراهم می ‌کنند. به این معنی که با دکل‌ های تلفن همراه یا سیم ‌های تلفن که در هنگام قطع برق روشن می‌ مانند، ارتباط برقرار می‌ کنند. اگر می پرسید ترانس آیفون تصویری ریموت دار چیست و چگونه این کار را انجام می دهد، باید گفت که برخی از این آیفون ها به گونه ای طراحی شده اند که از هوش مصنوعی برای تمایز بین افراد و سایر اجسام متحرک استفاده می کنند. در غیر این صورت، دوربین  هر نوع حرکتی را به کاربر هشدار می دهد که می تواند منجر به دردسر زیاد در طول شبانه روز شود.

مزایای زنگ های تصویری

مزایای زنگ های تصویری

در این قسمت از مقالهٔ ترانس آیفون تصویری ریموت دار چیست ، با مزیت های استفاده از این تکنولوژی مدرن بیشتر آشنا می شویم.

مطمئناً شما نمی توانید تمام روز در خانه باشید تا از ورود سارقین و افراد ناشناس به منزل خود جلوگیری کنید. به هر حال هر کسی کار ها و وظایفی دارد که باید به آن ها عمل کند. علاوه بر این هر انسانی به مسافرت و دور بودن از منزل احتیاج دارد. اگر جزء افرادی هستید که هنگام دوری از منزل نگران مراجعهٔ اشخاص خاصی به منزل هستید یا نمی خواهید کسی از نبود شما مطلع شود، باید گفت که این تکنولوژی دقیقاً برای شما ساخته شده است. به عبارت دیگر آیفون های تصویری ریموت دار باعث می ‌شوند که افراد فکر کنند شما در منزل هستید؛ درحالی که حضور فیزیکی ندارید و می توانید از هر جایی به کمک اینترنت وروردی منزل خود را کنترل کنید و به مهمانان خود خوش آمد بگویید. جالب است بدانید اکثر دزدی ‌ها بین ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر، یعنی درست زمانی که افراد سر کار هستند اتفاق می افتد؛ اما با وجود آیفون تصویری ریموت دار سارقین با تصور اینکه کسی در منزل است جرئت دستبرد به اموال شما را نخواهند داشت.

علاوه بر این شما می‌ توانید به کمک این ابزار پیشرفته فرزندان کوچک خود را از باز کردن در منزل بازدارید و از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری کنید.

ترانس آیفون تصویری ریموت دار چیست؟

ترانس آیفون تصویری ریموت دار چیست؟

اگر آیفون تصویری ریموت دار شما به درستی کار نمی کند احتمالاً ترانس آن خراب شده است.

در صورتی که دکمه و سیم کشی هیچ ایرادی نداشته باشد، باید برای تشخیص خرابی به سراغ ترانس آیفون رفت. یادتان باشد برای تست کردن ترانس حتماً از ولتاژ پایین استفاده کنید. اگر ولتاژی در ولتاژ سنج نشان داده نشود، احتمالاً مشکلی در سیم کشی، زنگ یا خود ترانس هست.

پیدا کردن ترانس آیفون تصویری ریموت دار ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. معمولاً این قطعات در زیرزمین، گاراژ، نزدیک جعبه تلفن، راه پله و یا نزدیک در خروجی نصب می شوند.

تعویض ترانس آیفون تصویری ریموت دار حتی در صورتی که تجربهٔ فنی داشته باشید، کار سختی است. اگر در تعمیر و بررسی سلامت ترانس مهارت کافی ندارید پیشنهاد می کنیم که از دستکاری اضافی آن خودداری کنید و این کار را به افراد متخصص بسپارید.

در ادامه مقالهٔ ترانس آیفون تصویری ریموت دارد چیست شما را با بهترین نمونهٔ ترانس موجود در بازار آشنا می کنیم.

ترانس آیفون ریموتی لگزو مدل TR101

ترانس آیفون ریموتی لگزو مدل TR101

این ترانس بدون نیاز به منبع تغذیهٔ مجزا می تواند هر نوع دری را به ریموت مجهز کند. این قطعه می تواند عملکرد منبع تغذیهٔ آیفون و در باز کن ریموتی را به طور هم زمان داشته باشد و به این ترتیب موجب کاهش هزینه های شما می شود.

نصب ترانس آیفون ریموتی لگزو مدل TR101 بسیار راحت است و بر روی انواع آیفون های تصویری و صوتی نصب می شود و در تمام ریموت ها با فرکانس 433 مگا هرتز قابل استفاده است.

ولتاژ خروجی این ترانس AC و DC استاندارد است و خروجی کنتانت رله 4 آمپر دارد.

ترانس آیفون ریموتی مدل لگزو TR101قابلیت ذخیره سازی 100 عدد ریموت را به طور هم زمان دارد.

 

جمع بندی

در مقالهٔ ترانس آیفون تصویری ریموت دار چیست ، شما را به طور کامل با آیفون های تصویری ریموتی آشنا کردیم و مزایای استفاده از آن  را بررسی کردیم.

همانطور که در طول مقاله گفته شد آیفون های ریموت دار، به راحتی از راه دور قابل کنترل هستند و می توانند امنیت منزل شما را بالاتر ببرند.

مهم ترین قسمت این تکنولوژی پیشرفته، ترانس آن است. در صورتی که ترانس مشکلی داشته باشد آیفون ریموتی شما به درستی کار نمی کند. برای اطمینان از سلامت و کارآیی ترانس پیشنهاد می کنیم از نمونهٔ معرفی شده در مقاله استفاده کنید.

گروه تولیدی لگزو با عرضه محصولات خود در اقصی نقاط کشور مورد استقبال مردم عزیز قرار گرفته است. طراحی و تولید محصولاتی با تکنولوژی های روز دنیا و با مناسب ترین قیمت هدف اصلی این گروه تولیدی و صنعتی است.