پرش لینک ها
تعمیر آیفون آپارتمان

زمان مناسب برای تعویض و تعمیر آیفون آپارتمان چه زمانی است؟

آیفون یکی از پراهمیت ترین سیستم های ورودی ساختمان است. اگر آسیب ببیند و به درستی کار نکند، برای ورود و خروج دچار مشکل خواهید شد. مخصوصاً اگر منزل شما در یک ساختمان چند طبقه باشد و برای باز کردن درب ورودی‌، مجبور به طی کردن طبقه های زیادی شوید. تشخیص زمان درست برای تعمیر آیفون آپارتمان بسیار مهم تر از نحوۀ تعمیرش است. گاهی اوقات لازم است آن را تعویض کنید و با تعمیر، هیچ اتفاق مفیدی رخ نخواهد داد. در ادامۀ مطلب قصد داریم زمان درست تعمیر و تعویض آیفون آپارتمان شما را بررسی کنیم. همچنین نکاتی در رابطه با نحوۀ تعمیر آن را نیز در اختیارتان قرار خواهیم داد تا هنگام ورود به منزل با هیچ مشکلی مواجه نشوید.

چه زمانی باید آیفون آپارتمان را تعمیر کنیم؟

هنگامی که سن آپارتمان شما افزایش پیدا می کند، آیفون شما نیز که به احتمال زیاد از روز اول همراه منزل بوده است، دچار مشکلاتی می شود. در ادامه چند مشکل رایج در میان آیفون های قدیمی را بررسی خواهیم کرد.

تعمیر آیفون آپارتمان

  • نویز: وجود نویز عموماً به اتفاقی عادی در آیفون های مختلف تبدیل شده است. با این وجود اگر شدت و میزان آن افزایش پیدا کند، ممکن است صدای مخاطب را به طور کامل قطع کند و شما تنها تصویری مبهم از آن داشته باشید. این اتفاق اغلب در آیفون های سیمی رخ خواهد داد که سیستم سخت افزارشان پس از مدتی فرسایش پیدا کرده و از کار خواهد افتاد. در این شرایط لازم است هرچه سریع تر به تعمیر آیفون آپارتمان خود بپردازید یا در صورت لزوم آن را تعویض کنید تا به طور ناگهانی از کار نیفتد و کارتان را سخت تر نکند.
  • قطعی برق: از دیگر مشکلات رایج در خرابی آیفون آپارتمان می توان به قطعی برق اشاره کرد. این مشکل ممکن است به دلیل ضعف در سیم کشی آیفون یا نصب نادرست کلید آن رخ دهد. هنگام قطع شدن برق، شما هیچ صدا و تصویری را نخواهید داشت. در این صورت وجود آیفون، کمکی به شما نخواهد کرد. این اتفاق نیز بیشتر در سیستم های سیمی رخ می دهد؛ زیرا قطعات سخت افزاری آن ها بیشتر از مدل های بی سیم است و احتمال فرسایش یافتن یا از دسترس خارج شدنشان نیز بیشتر خواهد بود.
  • باز نکردن درب منزل: با اطمینان می توان گفت که اصلی ترین وظیفۀ آیفون منزل شما، باز کردن درب ورودی است. اگر قادر به انجام این کار نباشد، به احتمال زیاد مشکل از سیم کشی نادرست، کلید خراب یا ورودی برق است. هنگامی که آیفون منزل توانایی انجام اصلی ترین و مهم ترین کاری که به آن سپرده شده است را نداشته باشد، باید سریعاً تعمیر یا تعویض شود.

چه زمانی باید آیفون آپارتمان خود را تعویض کنیم؟

چه زمانی باید آیفون آپارتمان خود را تعویض کنیم؟

  • هزینه بالای تعمیر: پاسخ به سؤال بالا بسیار ساده است. هنگامی که هزینۀ تعویض و نصب یک سیستم جدید برابر یا کمتر از تعمیر سیستم کنونی شما باشد، بهتر است به تعویض آن بپردازید.
  • کارآیی پایین: همچنین گاهی اوقات نیز ممکن است آیفون کنونی شما قادر به رفع نیاز های ساختمانتان نباشد. در این شرایط بهتر است به جای تعمیر آیفون آپارتمان، آن را تعویض کنید و مدلی را بخرید که زندگی را برایتان ساده تر و کاربردی تر کند. برخی از ایفون های کنونی، سیستم های هوشمند بی نظیری را ارائه می دهند که علاوه بر امنیت بالا تر، ارزش ملک شما را نیز افزایش خواهند داد.
  • مشکل سخت افزاری: گاهی اوقات ممکن است تنها آیفون داخل منزل شما آسیب ببیند و به درستی کار نکند. در این شرایط به احتمال زیاد، سیستم سخت افزار درون منزل عمر خودش را کرده است و آیفون های باقی همسایه ها نیز به زودی خراب خواهند شد. شما می توانید سخت افزار آیفون منزل را تعمیر کنید. بهتر است آیفون کل منزل را به نمونه های هوشمند که به تلفن منزل متصل می شوند تبدیل کنید تا از خرابی های آینده نیز جلوگیری شود. یکی از مشکلات رایجی که در سخت افزار آیفون ممکن است پیش بیاد، بروز مشکل در ترانس آیفون است. در ادامه با معرفی محصول ترانس آیفون ریموتی لگزو مدل TR101همراه ما باشید.

ترانس آیفون ریموتی لگزو مدل TR101

ترانس آیفون ریموتی لگزو مدل TR101

با استفاده از این محصول می توانید بدون نیاز به منبع تغذیه مجزا، هر نوع دربی را ریموتی کنید. ترانس آیفون ریموتی تصویری هم به عنوان منبع تغذیه آیفون و هم در باز کن ریموتی استفاده می شود. یکی از ویژگی های مهم این محصول که آن را از سایر محصولات متمایز می کند هزینه مناسب و کم آن و سادگی نصبش است. برخی از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول عبارت هستند از:
1. خروجی ولتاژ AC و DC استاندارد
2. خروجی کنتانت رله 4 آمپر
3. قابل استفاده با تمام ریموت های فرکانس 433 مگا هرتز
4. ذخیره سازی 100 عدد ریموت

برای مشاهدۀ سایر محصولات لگزو، می توانید اپلیکیشن لگزو را از کافه بازار نصب کنید.

در آیفون جدید آپارتمان به دنبال چه ویژگی هایی باشیم؟

در آیفون جدید آپارتمان به دنبال چه ویژگی هایی باشیم؟

اگر تعمیر آیفون آپارتمان پاسخگو نبود و ناچار به تعویض آن شدید، لازم است چند ویژگی بسیار مهم را هنگام خرید در نظر بگیرید.

  • تطبیق با تلفن همراه: در دنیای کنونی شاهد هوشمند سازی تمام وسایل اطراف خود هستیم. به عنوان مثال شما می توانید از تلفن همراه خود برای انتقال پول، حمل و نقل و غیره استفاده کنید، پس چرا برای باز کردن درب منزل از آن بهره نبرید؟ همچنین می توانید از راه های دور، به منزل خود دسترسی داشته باشید و تصویر افرادی که پشت درب شما می آیند را نیز به طور واضح ببینید.
  • مدیریت تحویل بسته ها: تا به حال برایتان پیش آمده است که بسته ای را به صورت آنلاین سفارش دهید و هنگامی که پستچی آن را برایتان می آورد، بیرون از منزل خود باشید؟ در این صورت بسته برگشت می خورد و برای تحویل گرفتن آن باید دردسر های فراوانی را تحمل کنید. با خرید آیفونی که بتواند این شرایط را مدیریت کند، دیگر این اتفاق رخ نخواهد داد. شما می توانید یک کد مخصوص را برای پستچی در نظر بگیرید تا هنگام آوردن بسته، کد را وارد کند و آن را در منزل شما قرار دهد تا از دردسر های آینده جلوگیری کنید.
  • ضبط ویدیو: اگر به دنبال ارتقای امنیت منزل خود هستید، می توانید آیفون را طوری تنظیم کنید که از ورود و خروج افراد مختلف فیلم بگیرد و تمام آن ها را برای مواقع ضروری در حافظه خود نگهداری کند.
  • نصب و نگهداری ساده: اگر تعمیر آیفون آپارتمان شما پاسخگوی نیاز هایتان نبود و تصمیم به تعویض آن ‌گرفتید، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که نصب و نگهداری از آن ساده باشد. اغلب آیفون های بی سیم، به دلیل قطعات سخت افزاری کمتر، دردسری را هنگام نصب برایتان ایجاد نخواهند کرد. همچنین با نصب آن ها، تعمیر آیفون آپارتمان شما نیز در سال های آینده بسیار ساده تر خواهد بود.

نتیجه گیری

آیفون آپارتمان جزء وسایل ضروری و پراهمیت برای ساختمان شما است که اگر درست کار نکند، برای ورود به ساختمان دچار مشکل خواهید شد. در نتیجه اگر شاهد مشکلی در آن بودید، بهتر است قبل از خراب شدنش، به فکر تعمیر یا تعویض سیستم باشید تا مشکلی را در روز های آینده برایتان به وجود نیاورد.