پرش لینک ها
دزدگیر اماکن چگونه کار می کند | گروه صنعتی لگزو

دزدگیر اماکن چگونه کار می کند؟

دزدگیر اماکن: با افزایش فروش تجهیزات مرتبط به دزدگیر ها و تبدیل شدن آن ها به یکی از وسایل ضروری برای هر خانه مدرن و قدیمی، توجه بسیاری از افراد به روش کار و کاربرد دزدگیر ها جلب شده است. قطعا وجود یک دزدگیر در خانه، مغازه و محل کار شما، درصد سرقت را تا حد زیادی کاهش می دهد و موجب افزایش امنیت در مکان های مختلف خواهد شد. در ادامه مطلب به سوال های دزدگیر چیست و دزدگیر اماکن چگونه کار می کند ، به طور کامل پاسخ خواهیم داد.

 

چرا استفاده از دزدگیر ها، امنیت بالایی دارد؟

دزدگیر اماکن چگونه کار می کند

برای پاسخ به سوال دزدگیر اماکن چگونه کار می کند، نیاز است به اهمیت آن توجه کنیم.

1) عکس العمل بالا

هنگامی که سرقتی رخ می دهد، سرعت و عکس العمل خوب، بسیار اهمیت دارد. با نصب دزدگیر خیلی سریع متوجه ورود غیرقانونی خواهید شد و جلوی آن را خواهید گرفت.

2) تماس با صاحب خانه

از آن جایی که مدل های جدید دزدگیر، به طور مستقیم علاوه بر ایجاد صدای آژیر با صاحب خانه نیز تماس حاصل می کنند و همین ویژگی موجب افزایش روز افزون محبوبیت آن ها شده است.

3) حساسیت های مختلف

با توجه به این که دزدگیر ها حساسیت های متفاوتی از جمله حساسیت به دود، آب و حرارت دارند، هر اتفاق غیر منتطره ای رخ بدهد، این دزدگیر ها به شما اطلاع خواهند داد.

 

دزدگیر اماکن چگونه کار می کند؟

دزدگیر اماکن چگونه کار می کند؟ | گروه صنعتی لگزو
دزدگیر اماکن چگونه کار می کند؟ | گروه صنعتی لگزو

جهت پاسخ به سوال دزدگیر اماکن چگونه کار می کند، لازم است بدانید که این دزدگیر ها به طور مستقل می توانند به فعالیت خود ادامه دهند و به کمک شما بیایند اما می توانید آن را با نمونه های دیگر دزدگیر ترکیب کنید و یک شبکه قوی از زنگ های هشدار دهنده بسازید تا با این کار از دارایی خود مراقبت نمایید. در کل برای پاسخ به سوال دزدگیر اماکن چگونه کار می کند، باید گفت که دزدگیر یک نمونه مدار است و از مدار های ساده گرفته تا پیشرفته، نیاز است که بار هایی با دو نوع مختلف مسیری برای حرکت پیدا کنند. با توجه به این نکته دزدگیر ها به دو دسته تقسیم می شوند.

1) مدار های بسته

در این گونه مدار ها، هنگامی که در بسته است جریان برق به خوبی برقرار است اما زمانی که در باز می شود، مدار نیز باز می شود و جلوی جریان را می گیرد. همین امر موجب به صدا در آمدن صدای آژیر می شود.

2) مدار باز

مدار باز دقیقا برعکس مدل های بسته عمل می کند و از آن جایی که دست کاری آن ها بسیار ساده است پس استفاده از مدل های بسته بیش تر برای اماکن توصیه می شود.

در ادامه پاسخ به سوال دزدگیر اماکن چگونه کار می کند، باید به قسمت های مختلف یک دزدگیر توجه کنیم.

قسمت های مختلف دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن

  • کنترل پنل
  • سنسور های حساس
  • سیستم تولید آژیر های متفاوت
  • کنترل از راه دور
  • دسته اضطراری

1) کنترل پنل

کنترل پنل

همانطور که از اسم این قطعه مشخص است، کار کنترل کردن دزدگیر را انجام می دهد. تمام‌ هشدار های مربوطه به این بخش متصل هستند. همچنین دارای یک صفحه لمسی واضح می باشد که به وسیله آن می توانید انواع هشدار ها و زنگ ها را قطع یا وصل کنید. کنترل پنل هر دزدگیری، دارای یک سیستم برقراری ارتباط داخلی است که در صورت بروز هر گونه مشکلی، با یک راهنما جهت رفع مشکل تماس حاصل می کند.

2) سنسور ها

سنسور ها

با توجه به وجود سنسور های حساس به انواع مختلف اتفاقات از جمله دود، حرارت و آب، نوعی چشم های حساسی نیز موجود است که هنگام ورود شخصی مرموز به داخل منطقه پوشش یافته، به شما خبر می دهد تا سریعا اقدام کنید.

 

3) سیستم تولید آژیر های متفاوت

سیستم تولید آژیر های متفاوت

در ادامه پاسخ به سوال دزدگیر اماکن چگونه کار می کند، نیاز است که به آژیر ها نیز دقت کنید. آژیر های دزدگیر کار بسیار ساده ای دارند. تنها باید از کنترل پنل دستور را دریافت کنند و صدایی جهت اطلاع دادن به صاحب خانه ایجاد کنند. این آژیرها دارای صدا های متفاوت با ولوم مختلفی می باشند.

 

4) کنترل از راه دور

کنترل از راه دور

در پاسخ به سوال دزدگیر اماکن چگونه کار می کند، نیاز است به این بخش پر کاربرد آن‌ توجه ویژه داشته باشید. اغلب دزدگیر ها دارای ویژگی کنترل از راه دور هستند یعنی هنگامی که احساس خطر می کنند، علاوه بر ایجاد صدای آژیر، به گوشی تلفن شما وصل می شوند و سپس به شما اطلاع می دهند تا اگر راه دوری هستید، باز هم متوجه خطر شوید همچنین این هشدار به شرکت نصب کننده دزدگیر ها نیز اطلاع می دهند و آن شرکت موظف است که شما را در جریان بگذارد.

 

5) دسته اضطراری

این مدل دسته ها جهت فعال و غیر فعال کردن ضروری آژیر می باشند و به طور مستقیم به صدای آژیر وصل هستند. اغلب برای مغازه ها یا بانک ها موارد مناسبی می باشند تا در صورت ورود افراد مشکوک، آن را فعال کنند.

برای بالا بردن امنیت اماکن و خانه ها شما می توانید از سنسور های تشخیص حرکت استفاده کنید این سنسورها به محض اینکه حرکت مشکوکی را تشخیص دهند، دوربین ها شروع به ضبط صحنه می کنند و شما با دریافت هشدار، می توانید از طریق کنترل پنل سیستم امنیتی چک کنید که چه افرادی در خانه شما هستند و یا به کمک دستگاه SMS کنترلر و دزدگیر لگزو مدل SC302 که برند لگزو ارائه دهنده آن است، کنترل دزدگیرها و رفت و آمد به خانه خودتان را مدیریت کنید. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجهیزات دزدگیر اماکن می توانید به سایت لگزو مراجعه کنید. از محصولاتش در این بخش بازدید کنید.

پیام بگذارید