پرش لینک ها
نحوه کار دزدگیر سیم کارتی

با نحوه کار دزدگیر سیم کارتی آشنا شوید

تامین امنیت خانه و محل کار و همچنین وسایل نقلیه یکی از مهم ترین کار هایی است که هر فرد به عهده دارد. برای این کار راه های مختلفی هست. در حال حاضر یکی از بهترین راه ها برای تامین امنیت یک مکان یا یک وسیله استفاده از دزدگیر هاست. دزدگیر ها مدل های مختلفی دارند که هر کدام از آن ها ویژگی های مخصوصی را ارائه می دهند. یکی از دزدگیر هایی که محبوبیت زیادی دارد، دزدگیر سیم کارتی است. در این مقاله درمورد نحوه کار دزدگیر سیم کارتی توضیح داده شده است.

دزدگیر سیم کارتی چیست ؟

سیستم های هشدار سیم کارتی که به آن ها دزدگیر های سیم کارتی نیز گفته می شود، برای محافظت از یک منطقه خاص و همچنین اموال افراد به کار برده می شوند. این دسته از دزدگیر ها نیز درست مانند دیگر دزدگیر ها کار می کنند. اما تفاوت این مدل های سیم کارتی این است که در صورت وجود مشکل، به سرعت با شماره همراه مالک تماس می گیرند یا به تلفن همراه او پیامک می فرستند.

نحوه کار دزدگیر سیم کارتی در مدل های امروزی نیز مانند مدل های قدیمی است. دزدگیر های امروزی نوعی ماژول های صوتی برای تماس با شماره های تلفنی از پیش تعریف شده دارند. افراد می توانند دزدگیر های سیم کارتی خود را از طریق تلفن همراه از راه دور به طور مستقیم کنترل و هشدار ها را دریافت کنند.

نحوه کار دزدگیر سیم کارتی

نحوه کار دزدگیر سیم کارتیدرست مانند دیگر دزدگیر ها مدل سیم کارتی نیز از سنسور های مختلفی استفاده می کند و تمامی آن ها را می توان از طریق کنترل پنل با ماژول سیم کارت مدیریت کرد. تعامل بین سنسور ها و کنترل پنل در بین مدل های سیم کارتی از طریق یکی از سه کانال رادیویی 433MHz/315MHz/868MHz صورت می گیرد.

نحوه کار دزدگیر سیم کارتی به صورتی است که دزدگیر در صورت تشخیص ورود غیر مجاز یا مورد مشکوک به تشخیص یکی از سنسور ها به سرعت با مالک تماس می گیرد و پیامک ارسال می کند.

هدف اصلی دزدگیر های سیم کارتی این است که موارد مشکوک را از طریق تماس های تلفنی به تلفن همراه کاربر یا ارسال پیامک به او اطلاع دهد. نحوه کار دزدگیر سیم کارتی نسبتا ساده است. به همین دلیل این دزدگیر ها در تمامی خانه های روستایی، آپارتمانی، کیوسک های خرده فروشی، مغازه ها، دفاتر و بسیاری از مکان های دیگر به کار برده می شوند.

اگر یکی از سنسور ها در زمان فعال بودن دزدگیر سیم کارتی مورد مشکوکی را کشف کند، در کسری از ثانیه با شماره های تلفن همراهی که از پیش برای آن مشخص شده است، تماس می گیرد و پیام های هشدار را ارسال می کند. همچنین برخی از مدل های دزدگیر سیم کارتی نیز صدا های محیط را از طریق میکروفون های داخلی ضبط می کنند.

دزدگیر سیم کارتی برای وسایل نقلیه

دزدگیر سیم کارتی برای وسایل نقلیهنحوه کار دزدگیر سیم کارتی برای وسایل نقلیه کمی متفاوت است. در دزدگیر های سیم کارتی برای وسایل نقلیه می توانید مکان ماشین خود را در هر زمانی با دقت 100 متر کنترل کنید. همچنین به کمک دزدگیر سیم کارتی می توانید از هر آنچه که در ماشینتان اتفاق می افتد باخبر شوید. علاوه بر این موارد، دیگر ویژگی های دزدگیر سیم کارتی برای وسایل نقلیه عبارتند از:

  • استارت موتور از راه دور
  • قفل از راه دور در های ماشین، خاموش و روشن کردن چراغ های جلو
  • اتصال به ماشین از طریق آداپتور CAN
  • کنترل سنسور های صوتی داخلی
  • کنترل حسگر های حرکتی

سیگنال دهی در دزدگیر سیم کارتی

همانطور که می توان حدس زد، نحوه کار دزدگیر سیم کارتی وسایل نقلیه برای سیگنال دهی به وسیله سیم کارت انجام می شود. سنسور های دزدگیر سیم کارتی می توانند موارد مختلفی را مانند باز شدن در ماشین، استارت موتور، حرکت خودرو و غیره تشخیص دهند و آن ها را کنترل کنند. سنسور ها و پنل دزدگیر سیم کارتی هر آنچه را که در ماشین شما اتفاق می افتد، از طریق پیامک به تلفن همراه شما اطلاع می دهند.

همچنین علاوه بر این ها امکان تنظیم آلارم GPS برای دزدگیر سیم کارتی نیز هست. نحوه کار دزدگیر سیم کارتی برای این آپشن به گونه ای است که شما می توانید در صورت سرقت خودرو، حرکت خودرو را زیر نظر داشته باشید و محل آن را تعیین کنید.

خرید دزدگیر سیم کارتی

خرید دزدگیر سیم کارتینحوه کار دزدگیر سیم کارتی خودرو در تمامی مدل ها مشابه یکدیگر است. یکی از عواملی که در خرید دزدگیر سیم کارتی موثر است، قیمت آن است. دزدگیر های سیم کارتی در بازه های قیمتی بسیار متفاوتی در بازار موجود هستند. شما می توانید یک دزدگیر سیم کارتی اقتصادی یا گران قیمت را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید. هر چه دزدگیری که انتخاب می کنید قیمت بیشتری داشته باشد، به نسبت کیفیت آن بالاتر خواهد بود. همچنین مدل های گران تر معمولا ویژگی های بیشتر و گسترده تری دارند و از سنسور های بیشتری استفاده می کنند.

دستگاه دزدگیر و SMS کنترلر لگزو مدل SC302یکی از بهترین دزدگیر های اماکن و وسایل است و قیمت بسیار مناسبی دارد. شما می توانید با این دزدگیر همه کاره لوازم برقی خود را از راه دور کنترل کنید، دمای خانه را تنظیم کنید و مهم تر از همه از این دزدگیر سیم کارتی برای تامین امنیت خود استفاده کنید.

این دزدگیر مجهز به 4 زون بی سیم و باسیم است و تعداد حالت های قابل تنظیم هر کانال خروجی 8 عدد است. همچنین شما می توانید صدای محیط را با کیفیت عالی از طریق این دستگاه بشنوید. نحوه نصب دزدگیر سیم کارتی بسیار آسان است و با استفاده از اپلیکیشن لگزو، که لینک آن در ادامه می آید، نصب این دزدگیر را به راحتی انجام می دهید.

https://cafebazaar.ir/app/ir.legzo.smscontrol

نتیجه گیری

دزدگیر ها مدل های مختلفی دارند و شما می توانید از بین آن ها یکی را برای تامین امنیت محل کار، خانه و وسایل خود انتخاب کنید. در بین مدل های مختلف، مدل های سیم کارتی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. دزدگیر های سیم کارتی را به راحتی از راه دور کنترل می کنید و در صورت وجود مورد مشکوک پیام هشدار را به سرعت روی تلفن همراه خود مشاهده می کنید. برای آشنایی بیشتر با این دزدگیر ها، در این مقاله درمورد نحوه کار دزدگیر سیم کارتی توضیح داده شد.