پرش لینک ها
قیمت-دزدگیر-منزل

بررسی عوامل موثر بر قیمت دزدگیر منزل

این راهنمای جامع کلیه اطلاعات ضروری در مورد نصب سیستم دزدگیر خانگی و قیمت دزدگیر منزل را ارائه می دهد. ما به طور کاملا حرفه ای به هزینه های مربوط به نصب سیستم هشدار، انواع مختلف سیستم های هشدار امنیتی و هزینه های نصب دوربین ها و غیره … می پردازیم؛ اما به طور کلی و خلاصه می توان گفت که هزینه متوسط نصب سیستم امنیتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت کل تحت تاثیر نوع خاصی از سیستم انتخاب شده و همچنین مقدار آلارم، دوربین و سنسور مورد نیاز خواهد بود. شما می توانید برای تهیه انواع دزدگیر منزل با بهترین قیمت به سایت یا اپلیکیشن لگزو مراجعه نمایید.

چه عواملی بر هزینه کلی یک سیستم امنیتی تاثیر می گذارند؟

عوامل مختلفی مانند نوع سیستم انتخابی، تعداد متخصصان مورد نیاز برای نصب، دسترسی به ملک شما و موقعیت مکانی آن ممکن است بر هزینه کلی نصب یک سیستم امنیتی خانه تاثیر بگذارد.

اگر کسی هستید که از کار های فنی لذت می برید، می توانید سیستم امنیتی خانه را خودتان نصب کنید. در چنین مواردی مهم است که هزینه های تامین تجهیزات را بدون در نظر گرفتن هزینه نیروی کار در نظر بگیرید.

انواع مختلف سیستم های امنیتی

قیمت دزدگیر منزلانواع مختلفی از سیستم های امنیتی خانه هست که هر کدام محدوده قیمتی خاص خود را دارند. بودجه مورد نیاز شما به سیستم خاصی که انتخاب می کنید بستگی دارد. اگر تصمیم دارید چندین نوع سیستم امنیتی را در خانه خود بگنجانید، خواهید دید که چگونه هزینه ها به سرعت افزایش می یابند.

هزینه های جانبی دزدگیر منزل

چندین هزینه جانبی مرتبط با نصب و قیمت دزدگیر منزل باید در نظر گرفته شوند. یکی از هزینه های قابل توجه، سنسور تماس مغناطیسی است که برای تشخیص دسترسی غیرمجاز روی در ها قرار می گیرد. قیمت این سنسور ها بنا بر کیفیتشان متغیر است. اگر چندین نقطه ورودی دارید، ممکن است لازم باشد چندین سنسور خریداری کنید.

یکی دیگر از هزینه های احتمالی برچسب های امنیتی است که در نقاط ورودی برای نشان دادن وجود دزدگیر نصب می شوند. این برچسب‌ ها مثل یک نشانه امنیتی عمل می کنند و به طور کلی قیمت بالایی ندارند. توصیه می شود برای تمام نقاط ورودی خانه خود برچسب خریداری کنید و در محاسبه نهایی قیمت دزدگیر منزل ، هزینه این برچسب ها را نیز در نظر بگیرید.

سرمایه گذاری در روشنایی خارجی گزینه دیگری برای افزایش امنیت و جلوگیری از مزاحمان است. هزینه نورپردازی خارجی بسته به نوع و تعداد چراغ های انتخابی ممکن است متفاوت باشد و رنج قیمت گسترده ای را پوشش دهد.

علاوه بر این، ارتقاء قفل پنجره ها و در ها به طور قابل توجهی امنیت خانه را بهبود می بخشد. قفل‌ های مدرن نسبت به مدل‌ های قدیمی‌، ایمن ‌تر هستند و بسته به اندازه و رنگ انتخابی، قیمت آن ها تعیین می شود.

مدت زمان نصب دزدگیر خانه

مدت زمان نصب یک سیستم امنیتی خانه بسته به عواملی مانند نوع سیستم، اندازه خانه و دسترسی به ملک شما متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال، نصب یک سیستم امنیتی خانه هوشمند معمولا حدود نیم روز طول می ‌کشد، در حالی که یک زنگ هشدار یک روز کامل برای نصب نیاز دارد.

اگر بخواهید از سیستم دوربین مداربسته استفاده کنید، بسته به تعداد دوربین‌ هایی که در حال راه‌اندازی آن هستند، فرایند نصب ممکن است بین 4 تا 8 ساعت طول بکشد.

توجه به این نکته ضروری است که هر نوع سیستم امنیتی جدول زمانی نصب خود را دارد. اگر تصمیم دارید چندین ویژگی امنیتی را به خانه خود اضافه کنید، کل زمان نصب افزایش می یابد و ممکن است لازم باشد کار در چند روز پخش شود. علاوه بر این دقت داشته باشید که زمان نصب روی قیمت دزدگیر منزل تاثیر گذار است؛ زیرا میزان دستمزد نیروی انسانی را مشخص می کند.

گزینه های سیستم امنیت خانه

معمولا دو دسته اصلی از سیستم های امنیتی خانه قابل خریداری هستند: سیستم های هشدار و دوربین های امنیتی. هر دسته شامل انواع مختلفی از مدل ها می شود. به عنوان مثال، می توانید انواع مختلفی از دوربین‌ ها، دزدگیر ها یا آلارم ها را بنا بر نیاز خود، تهیه نمایید.

قیمت سیستم های هشدار

قیمت سیستم های دزدگیر امنیتی خانگی بسته به نوع دزدگیر ممکن است بسیار متفاوت باشد. برخی از آلارم‌ ها بی ‌صدا هستند، برخی از آن ‌ها برای هشدار به پلیس در هنگام فعال شدن به منابع خاصی وصل می شوند و برخی دیگر این قابلیت را دارند که آژیر بلندی تولید کنند. بدیهی است که هر کدام از این ویژگی ها بر قیمت دزدگیر منزل می افزاید.

سیستم هشدار هوشمند روی دیوار

هشداریکی دیگر از انواع سیستم هشدار هوشمند، مدل هایی هستند که روی دیوار نصب می شوند. این مدل ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که روی قیمت دزدگیر منزل تاثیر گذار است. در ادامه به بررسی این مزایا و معایب می پردازیم:

مزایا:

  • نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری
  • فرایند نصب سریع و ساده
  • هزینه نیروی کار کم
  • بدون نیاز به تعویض

معایب:

  • نیاز به نصب حرفه ای برای آلارم های سیم کشی
  • نیاز به تعویض منظم باتری های حسگر

آیا گزینه های امنیتی پیشرفته تری در دسترس هستند؟

گزینه های امنیتیسیستم های امنیتی با کیفیت بالا تر اغلب شامل نظارت دوربین مدار بسته می شوند. هزینه یک سیستم کامل دوربین مدار بسته به سیستم خاص و تعداد دوربین های نصب شده بستگی دارد. در صورت لزوم، سیستم‌ های دوربین مدار بسته در شناسایی سارقان بسیار خوب عمل می کنند.

جمع بندی

در آخر باید گفت که امروزه طیف گسترده ای از سیستم های امنیتی خانه هوشمند روانه بازار می گردند؛ اما در میان این سیستم ها، بهترین انتخاب سیستم هایی هستند که از طریق اپلیکیشن به گوشی شما متصل می شوند. شما می توانید این سیستم ها از طریق اپلیکیشن لگزو تهیه نمایید. این مدل سیستم ها مزایای استثنایی را ارائه می دهند؛ زیرا این قابلیت را دارند که برای ارسال اعلان به تلفن شما برای رویداد های مختلف، مانند تشخیص حرکت یا زمانی که زنگ هشدار فعال می شود، سفارشی سازی شوند. علاوه بر این، شما به راحتی قادر خواهید بود که کل سیستم را مستقیما از طریق تلفن خود کنترل کنید. در این مقاله به بررسی عوامل موثر بر قیمت دزدگیر منزل پرداختیم تا شما را با ویژگی های مختلفی که باید از دزدگیر خود را انتظار داشته باشید، آشنا کنیم.

شما می توانید برای خرید دزدگیر سیمکارتی منزل لگزو مدل SC302PLUS به سایت لگزو مراجعه نمایید.