پرش لینک ها
قیمت دزدگیر باغ

آشنایی با عوامل تاثیر گذار بر قیمت دزدگیر باغ

امروزه با پیشرفت تکنولوژی سیستم های امنیتی مختلفی تولید شده اند که هر کدام از آن ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند. این سیستم ها نسبت به گذشته نصب ساده و آسان تری دارند. در این میان دزدگیر باغ نیز دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها قیمت های متفاوتی دارند. به طور کلی می توان گفت قیمت دزدگیر باغ تحت تاثیر عواملی از جمله نوع سیستم انتخاب شده، سنسور، دوربین مورد نیاز و… قرار می گیرد. در این مقاله مهم ترین کاربرد های این وسیله و عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن را بررسی می نماییم.

آشنایی با سیستم دزدگیر باغ

مطمئنا می دانید دزدگیر باغ به کمک سیستم هشدار دهنده ای که دارد، از ورود سارقین به داخل محوطه جلوگیری می کند. در واقع این دزدگیر ها با دادن هشدار های مختلف یا ارسال پیامک، وضعیت موجود را به صاحب باغ اطلاع می دهند. شما نیز اگر قصد این دزدگیر ها را دارید، بهتر است با توجه به ویژگی های باغ خود مثل متراژ، موقعیت جغرافیایی و ارزش وسایل باغ و… بهترین آن ها را انتخاب کنید. هدف اصلی نصب دزدگیر باغ این است که هر گونه فعالیت مشکوک در محیط باغ را تشخیص دهد و از وقوع حوادث ناخواسته جلوگیری کند.

دزدگیر باغ در واقع می تواند اطمینان بیشتری در محیط باغ و محیط خارجی خانه تان ایجاد کند. هنگام خرید و نصب دزدگیر باغ بهتر است با یک نصاب حرفه ای مشورت کنید تا وسیله مورد نظر را با توجه به نیاز شما معرفی نماید. این نکته را از یاد نبرید که سیستم دزدگیر باغ باید در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم باشد.

مهم ترین ویژگی های دزدگیر باغ

قیمت دزدگیر باغدزدگیر های باغ باید دارای ویژگی های مشخصی باشند تا به خوبی عمل کنند. از جمله این ویژگی ها عبارتند از:

  1. ضد آب بودن: برای اینکه بتوان از سیستم دزدگیر در محوطه بیرونی باغ استفاده کرد باید حتما ضد آب باشد. اگر دزدگیر شما این قابلیت را ندارد، می توانید از عایق های مناسب برای محافظت از آن استفاده کنید.
  2. داشتن قابلیت باتری پشتیبان: عموما دزدگیر های باغ در هنگام قطع برق از کار می افتند. بنابراین بهتر است از دزدگیر هایی استفاده کنید که دارای باتری پشتیبان هستند تا در هنگام قطع شدن برق، از کار نیفتند و همیشه روشن باشند.
  3. دارای حسگرهای حرکتی: دزدگیر باغ باید دارای حسگر حرکتی باشد تا بتواند هر گونه حرکت در محیط را تشخیص دهد. شما می توانید با خرید یک دزدگیر مناسب، حسگرهای خوبی را نیز تهیه نمایید.
  4. دزدگیر دارای سیم کارت: با استفاده از دزدگیر های سیم کارتی می توانید با کمک نرم افزار ها، دستگاه دزدگیر باغ را از دور نیز کنترل کنید.
  5. نصب آسان و راحت دزدگیر باغ: در گذشته برای نصب دزدگیر حتما باید از نصاب های باتجربه کمک گرفته می گرفتید؛ اما امروزه دزدگیر های سیم کارتی را می توانید با یک آموزش ساده به آسانی نصب کنید.

عوامل تاثیر گذار روی قیمت دزدگیر باغ

عوامل تاثیر گذاربدون شک عوامل مختلفی روی قیمت دزدگیر باغ تاثیر می گذارند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

سنسور ضربه ای

برای اینکه بتوانید از اموال خود محافظت کنید و از سرقت جلوگیری نمایید، نصب یک سنسور ضربه ای ضروری است. زمانی که شما از این سیستم هشدار دهنده استفاده می کنید به راحتی می توانید امنیت ساختمان را بالا ببرید و از شکستن و آسیب دیدن دیوار ها توسط سارقان جلوگیری کنید. از سنسور ضربه ای می توان در باغ، ویلا، آپارتمان، فروشگاه و… بهره برد. خوب است بدانید وجود سنسور ضربه ای در دزدگیر باغ می تواند سبب افزایش قیمت آن گردد.

سنسور هشدار دود

از این نوع سنسور برای تشخیص دود یا آتش سوزی استفاده می گردد. وجود این سنسور سبب می شود صاحب دستگاه در اسرع وقت از وضعیت موجود مطلع شود. دتکتور دود هم از نوع سیمی و هم از نوع بی سیم موجود است که می تواند روی قیمت سیستم تاثیر بگذارد. علاوه بر سنسور های موجود در دزدگیر، برند سازنده دزدگیر، کیفیت قطعات استفاده شده، کشور سازنده، برد دزدگیر، امکانات و ویژگی های اضافی موجود در دزدگیر و… روی قیمت دزدگیر باغ تاثیر می گذارند.

هنگام خرید دزدگیر باغ باید به چه نکاتی توجه کرد؟

خرید دزدگیر باغ هنگام خرید دزدگیر باغ باید با توجه به شرایط باغ، بهترین و مناسب ترین دزدگیر را انتخاب کنید. برای راهنمایی بیشتر به این نکات دقت نمایید:

  • نوع سنسور ها

مهم ترین نکته که باید هنگام خرید دزدگیر باغ به آن توجه داشت نوع سنسور های دزدگیر است‌. سنسور ها میزان کارایی دزدگیر باغ را تعیین می کنند. خوب است بدانید سنسور ها انواع مختلفی دارند که می توان از میان آن ها به نوع حرکتی، ضربه ای و دود مگنت اشاره کرد.

  • نصب آسان و راحت

شما باید دزدگیری را خریداری کنید که نصب آسان و راحتی داشته باشد. بهترین دزدگیر باغ، دزدگیر بی سیمی است که نیازی به سیم کشی ندارد و راحت نصب می شود.

  • جابجایی راحت

بهتر است دزدگیری خریداری شود که در صورت جابجایی بتوان آن را به مکان دیگر انتقال داد.

  • تشخیص دقیق و درست

یک دزدگیر نباید خطا داشته باشد و بدون دلیل به صدا درآید. هنگام خرید حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

  • اطلاع رسانی سریع

یکی از مهم ترین عملکرد های دزدگیر باغ واکنش سریع به اتفاقات است. دزدگیر باید زمانی که اتفاق دور از انتظاری می افتد، شما را از آن به سرعت مطلع کند.

جمع بندی

امروزه طیف گسترده ای از دزدگیر های باغ روانه بازار شده اند که از بهترین آن ها می توان به دزدگیر هایی اشاره کرد که از طریق اپلیکشن به گوشی صاحب باغ وصل می شوند. بدین ترتیب شما می توانید سیستم را از طریق تلفن همراه خود کنترل کنید. قیمت دزدگیر باغ به عوامل مختلفی مثل نوع سنسور ها، برند دزدگیر، کیفیت قطعات و… بستگی دارد.‌ در هنگام خرید دزدگیر باغ باید به نکاتی از جمله نصب راحت و آسان، جابجایی راحت، نوع سنسور و… توجه داشته باشید.

یکی از بهترین نمونه ها که می توانید برای تامین امنیت باغ تهیه کنید، دستگاه دزدگیر و SMS کنترلر هوشمند لگزو مدل SC302 است که خرید آن از طریق سایت و اپلیکیشن لگزو امکان پذیر است.